Hvor øver vi

Korets faste øvested

Koret får anvist øvelokale af Glostrup Kommune, da foreningen er omfattet af fritidsundervisningsloven. Det primære øvested er aulaen i Nordvangskolen i Glostrup. Men enkeltstående flytninger kan forekomme til Østervang kirke i Glostrup, Præstegården ved Glostrup Kirke eller til Ejby Lilleskole, hvis Nordvangskolen er optaget af andre gøremål.
     Sædvanligvis i god tid i forvejen informeres sangerne via hjemmesidens kalender-del om eventuelle øvesteds-ændringer.

Nordvangskolens aula, Sofielundsvej 120, Glostrup

Man kan også kommen ind via skolens gårdsplads. (Mest benyttede for tiden)
Koret har fast møde- og øveaften hver torsdag mellem 19.00 og 21.15 fra primo august til medio december, og fra primo januar til medio juni måned det følgende år.
   Der er parkeringspladser lige uden for indgangen, og indtil videre er der plads til os alle. Der kører busser på Nordre Ringvej, 200 meter fra skolen, og de nærmeste stoppesteder og busruter vil snarest blive tegnet ind på kortet her på siden.
   Kormedlemmerne er altid meget villige til at tilbyde hinanden kørsel, så man finder altid løsninger på eventuelle transportproblemer.

Koret øver i aulaen på Nordvangskolen hver torsdag mellem 18.30 og 21.30.
Hvis der er optaget, bliver et andet øvested annonceret i kalenderen.